Jong Talent

Liesbeth Grootendorst, Debora Kerreman en Ferah Dur

Lestijden

Zaterdag 08.30 - 10.30 uur

De Jong Talent Groep is een groep meisjes in de leeftijd van 5 t/m 9 jaar. Dit betreft jonge talenten die door gaan stromen naar de A- of B-selectie. We wilden de kinderen iets langer bij elkaar houden om zo beter te kunnen zien op welk niveau uw kind het beste kan gaan turnen, vandaar dat deze groep is opgericht.

Beide selecties hebben als doelstelling wedstrijdsport aan te bieden, elk op het eigen niveau. De A-selectie doet aan regionale, maar ook aan landelijke wedstrijden mee in de 2e en 3e divisie. De B-selectie richt zich op wedstrijden binnen ons rayon. De recreatiegroepen zijn niet gericht op wedstrijden, maar op lekker turnen/gymmen.

Aan welke trainingen de turnster deel mag nemen wordt bepaald door de leiding van de beide selecties, maar het allerbelangrijkst is dat de turnster op haar eigen niveau goed kan presteren!

De Jong Talent Groep streeft er naar alle talenten zo goed mogelijk voor te bereiden op de trainingen bij de A- of B-selectie met aandacht voor kracht, lenigheid, coördinatie, conditie/spanning, maar vooral veel nieuwe turnelementen en technieken toe te passen. De Jong Talent Groep (JTG) traint elke donderdag van 16.15 – 18.00 uur in de Graaf Lodewijkstraat in Ridderkerk en staat onder leiding van Liesbeth Grootendorst, Kim van Vliet en Ferah Dur. Er worden minimaal 2 testdagen per seizoen gehouden om te kijken of er nieuwe talenten zijn in Ridderkerk die hun hart vol hebben van de sport turnen. Deze testdagen zullen worden aangegeven op de nieuwspagina van de website van OKK Ridderkerk. Heeft u vragen over deze groep dan kunt u altijd even contact opnemen met het bestuur of de leiding.

6EDF7475-D9D8-9651-E8EEF58955863138
6EDF3611-CAD3-DD6F-C63E53A3EB42725C
6EDF4F8C-CFF4-4FAE-299C50C8E5C5F7F0

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.