Vriendenloterij

Verdien geld voor onze club

Uw favoriete club of vereniging steunen en ook kans maken op prijzen oplopend tot 2 miljoen euro? Dat kan bij de VriendenLoterij.

Bij de VriendenLoterij kunnen deelnemers zelf bepalen welk goed doel zij steunen. We zouden het op prijs stellen als u hierbij kiest voor OKK Ridderkerk.

Van elk lot gaat dan direct de helft (€ 6,25) naar onze clubkas. Dit kan al snel oplopen tot duizenden euro’s, terwijl u kans maakt op fantastische prijzen.

Meedoen is heel makkelijk: koop een lot en geef daarbij aan dat u voor OKK Ridderkerk mee wilt spelen.

Doorloop onderstaande stappen, speel zelf mee en steun OKK!
1. ga naar de website http://www.vriendenloterij.nl/
2. klik op ´speel mee´
3. klik het derde bolletje aan en zoek ´Gymnastiekvereniging O.K.K.´
4. Vul het formulier verder in (let op dat u voor uzelf het juiste aantal loten aanklikt!)
5. Zodra u op bevestigen klikt, doet u mee met de VriendenLoterij en steunt u OKK Ridderkerk

OKK Ridderkerk is aangemeld bij de VriendenLoterij.

In het verleden heeft OKK Ridderkerk een aantal keer een van onze clubleden in het zonnetje kunnen zetten met een mooi geldbedrag. Dit werd mogelijk gemaakt doordat we xx leden hadden die voor OKK gekozen hebben.