U hoeft geen bedrijf te hebben of sponsorpakketten af te sluiten om ons financieel te ondersteunen. Er zijn diverse manier om ons te helpen.

SponsorKliks

Wilt u onze vereniging ook GRATIS sponsoren?

Met SponsorKliks kunt u nu zelf een financiële bijdrage leveren aan OKK Ridderkerk zonder dat het u iets extra kost!

Zorg er voor dat u voortaan al uw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van OKK Ridderkerk. Voor u een kleine moeite, voor de vereniging directe inkomsten. Er zijn grote webwinkels aangesloten, zoals onder andere Bol.com, Booking.com, Coolblue, Thuisbezorgd en Wehkamp.

Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.com gedaan wordt. 75% van deze commissie storten wij op de bankrekening van OKK Ridderkerk. Of u nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of via SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, u betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert onze vereniging hier direct van!

Vriend van OKK

U kunt ieder moment in het jaar 'Vriend van OKK' worden. Met een jaarlijkse donatie van € 50 kunnen wij diverse leuke activiteiten organiseren of bijvoorbeeld medailles kopen bij de Onderlinge Wedstrijden. U kunt het bedrag overmaken op onze Rabobank rekening NL72RABO0355469227 ten name van Gymnastiekvereniging OKK Ridderkerk met vermelding van 'Vriend van OKK'. Iedere Vriend ontvangt in ieder geval een gratis toegangskaart voor de Uitvoering. Deze Vrienden gingen u voor:

Mevrouw J.N. Bisdom
Mevrouw L. Scholte
Mevr. C. van der Staaij
Dhr. C. van der Staaij
Mevr. H. J. Sagius
Dhr. C. Gerhardt
Mevr. B. Klapwijk
Mevr. H. Bervoets
Dhr. A.G. Scholte
Mevr. A. Helsloot
Mevr. H. Blouw

Vriendenloterij - Verdien geld voor de club

Bij de VriendenLoterij kunnen deelnemers zelf bepalen welk goed doel zij steunen. Dit kan dus ook OKK Ridderkerk zijn. Van elk lot gaat dan direct de helft (€ 6,25) naar OKKclubkas. Dit kan al snel oplopen tot duizenden euro’s, terwijl u kans maakt op fantastische prijzen.

Uw favoriete club of vereniging steunen en ook kans maken op prijzen oplopend tot 2 miljoen euro? Dat kan bij de VriendenLoterij. Meedoen is heel makkelijk: koop een lot en geef daarbij aan dat u voor OKK Ridderkerk mee wilt spelen.

Doorloop onderstaande stappen, speel zelf mee en steun OKK!
1. Ga naar de website www.vriendenloterij.nl
2. Klik op ´speel mee´
3. Klik het derde bolletje aan en zoek ´Gymnastiekvereniging O.K.K.´
4. Vul het formulier verder in (let op dat je voor jezelf het juiste aantal loten aanklikt)